10 de març, 2011

ecosostres i mandonguilles

Darrerament se m'acumula la feina i no em deixa massa temps; i les activitats que vaig fent, les mateixes, el que canvia és el decorat. Per exemple, la conferència d'ahir, que va ser sobre ecosostres. M'esperava que parlarien d'horts urbans a les terrasses, però està més enfocat al les bèsties voladores i les plantes que no pas als humans.

Dues trobades per converses (us en presentaré alguns integrants en el proper post), una trobada escrablera (súper, de fet) amb sengles victòries del més ràpid fullejador de diccionari de l'altra banda del Mississipi, el meu primer sopar jueu (però no kosher) amb la família de la Gloria (intercanviadora de conversa) i un concert per a banda de concert i per a sinfònica de vent! Amb Ewazen, Villa Lobos, Barnes, Persichetti, Dello Joio i Gorb com a autors... I un èxit clamorós a cals Kronenthal amb les mandonguilles amb pèsols seguint una recepta que em va facilitar l'Esther. Estàvem tan desficiats menjant-les que se'm va passar de fer-ne una foto...

Anem a pams:



El sopar a casa la Gloria va incloure una partida desastrosa amb un joc desnonat (tres fitxes de cartró!), el matrimoni de la casa ignorant el joc del tot i una convidada amiga seva que ens anava explicant com es juga (la Gloria no s'havia fet gaire càrrec de la situació...). Sopar deliciós i conversa molt amena.



Les 'sandals' em varen donar avantatge, però els 'burnets' quasi me'l varen prendre, sort que era una partida de tres...

En aquesta altra, el tercer en discòrdia, que no havia fet cap bingo en l'anterior, va fer-ne l'únic (echoers), sense obtenir, però, la victòria, que també va caure en faristol almogàver.

I aquesta és la banda de concert...

i aquesta la sinfònica de vent (o al revés, que avui fa molt vent...). Hi va haver dos directors secundaris que es deien Alex i Ashley i va resultar que el primer era una dona i el segon un home, ves per on...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.