25 de març, 2011

Tancant les maletes

Bé, passant pàgina.

Em queden per explicar la darrera excursió a una illa de la confluència entre el Colúmbia i el Willamette, el telefèric d'OHSU, el darrer sopar (sense deixebles ni redemptors), les darreres partides de scrabble i el darrer West Coastal Swing. I altres coses que havia promès, com el sistema de carrers d'aquest indret. Ho farem transatlànticament i pacíficament.

Se suposa que avui (ja són les 00:07am, que diuen ací) m'enlairo a les 17:45 locals i aterro a Amsterdam a les 11h35 de dissabte amb el DL-178 (Airbus 330!). Aparentment són 18 hores, però hi ha els canvis de fus, o sigui que no tinc clar si m'estaré deu hores o vint-i-sis a l'avió. Deuen ser deu, perquè només ens donen el sopar.

Després dues horetes, un Boeing 737 de la KLM (DL-9603 o KL-1673) que ha d'arribar a BCN a les 15h50, poc abans que em robin una hora de jetlag. Tindré el privilegi d'haver passat per quatre horaris diferents en quinze dies...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.