11 de febrer, 2011

Asiaticoamericans i africoafricans

Avui he vist el món per un forat. El professor Lon Kurashige ens ha parlat de la croada contra el 'yellow peril' durant la segona guerra mundial al voltant de la figura d'una persona que va evolucionar de les postures contràries a la immigració vers la petició d'igualtat de drets. I al vespre m'he atrevit amb una pel·lícula en ioruba (una de les tres-centes llengües de Nigèria) subtitulada en anglès. No m'ha semblat gran cosa com a ficció, però el documental implícit val la pena.

Representa que porto un mes ací, però m'ha passat tan ràpid que m'ho faré mirar, no sigui que m'hagin pispat algun dia (la Salgado, per exemple). Per celebrar-ho, he decidit provar de seguir la ràdio amb el meu superandroid i déu n'hi do el que costa...

El Michael i la Lynn se n'han anat a passar el cap de setmana a la costa del pacífic i m'han deixat a càrrec del gat (frase intencionadament ambigua), anomenat Caliph, el qual ha procedit immediatament a nomenar-me Vizier superintendent de la seva teca.

Me'n vaig a dormir que demà hi ha sobredosi de Barça, amb futbol i bàsquet al mateix temps. El problema no és que el país estigui ple de curts de gambals, el problema és que són els que prenen les decisions importants...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.