20 de febrer, 2011

Un mes per la primavera

Em queda un mes d'hivern i mitja setmana de primavera per aquestes terres. I anar fent. Ahir vaig tastar el West Coast Swing i avui hem passejat amb el Michael i la Lynn pel Waterfront, que ve a ser com les rambles d'aquests verals. Amb submarí inclòs, que el riu és com la Internet, que s'hi pot navegar.



I un parell de fotos que m'ha passat la Lynn de la sortida d'ahir a Multnomah Falls.




I un xic decebut amb el Puyal, que avui a la ràdio s'ha referit al seminari que vàrem tenir la setmana passada (jo inclòs, via Skype) i ha dit que havia estat a l'Autònoma. Després ha rectificat perquè algú li havia enviat un SMS... però m'ha fastiguejat una mica la victòria del Barça...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.