11 de gener, 2011

11-1-11

Diferència horària!

Jo estic tot just estrenant el dia (és la una de la matinada) i vosaltres ja esteu treballant (espero, dròpols). Aquí la diferència horària es viu com a part de la quotidianitat: les notícies sempre ho reflecteixen i a la feina cal tenir-ho en compte.

M'agraden les xifres rodones i que el meu primer dia encetat ací tingui tants UNS ho trobo bàrbar.

L'apartament està de fàbula i el barri és tranquil·líssim. M'han vingut a recollir a l'aeroport (en unes hores que per a ells són tardaníssimes) i m'han deixat instal·lat a la glòria. Suposo que podré penjar fotos aviat, però amb dir que ho estreno tot!

En totes les històries sempre hi ha algú a qui li toca el rebre: en aquesta és el Califa, un gat de 14 anys que no simpatitza amb els forasters: li cantaré la cançó de la Trinca...

Au! Fins la propera

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.