07 de gener, 2011

Encara sóc ací

D'acord, teniu raó, sembla ben bé que ja hagi marxat. La realitat és que porto quasi una quinzena de bogeria, intentant tancar tots els serrells: el pes de la maleta, la roba que m'enduc, la feina que s'ha de fer al meu Laboratori mentre sóc fora, tot de coses endarrerides que seria molt lleig que quedessin abandonades encara deu setmanes més... incloent compromisos adquirits de veure gent o de fer gestions...

Amb això sol n'hi hauria hagut prou per tenir-me atabalat, fins al punt de desbordar els estàndards del meu gestor d'agenda:



Però, a més, algunes de les gestions aparentment senzilles han demostrat una capacitat endimoniadament metastètica de multiplicar-se: per fer les paus amb Hisenda de poc més de 100 maleïts euros he hagut de fer tres anades a l'agència tributària, dos camins a la caixa, un a l'oficina del DNI per intentar (sense èxit) activar el dni electrònic...

Avui ha estat la darrera: viatge fins a Sant Feliu de Llobregat a deixar la bici tal com havíem acordat per tal que vegin quin defecte a la part elèctrica fa que les bombetes no durin ni 48 hores i la bateria només permeti fer aproximadament la meitat dels quilòmetres que se suposaria...

Resultat: era tancat. S'ha de ser babau per anar a la fàbrica quan està tancada, oi? Bé us copio el correu de resposta al meu (en què, el 17 de desembre, explicava aquests problemes i els deia literalment "De cara a poder procedir un cop em responguin, necessitaria saber quins dies tindran oberta la recepció durant les dates nadalenques, posem el 4, el 5 o el 7 de gener.")



Resposta:

Benvolgut Sr. Lluís,

Durant aquest dies no tanquem, podríem fer l’entrada del vehicle tant el dia 4 ( matí / tarda ) el dia 5 ( només matí ) i el dia 7 ( matí / tarda )

No hi haurà cap problema en guardar-li el vehicle fins que vostè torni.

La nostre adreça és:

BICICLETA MONTY
POL.IND. EL PLA
C/ INDUSTRIA, 32
08980 SANT FELIU DE LLOBREGAT
BARCELONA


La seva resposta va arribar el mateix dia disset de desembre, de manera que hauria tingut temps de sobra per combinar-m'ho d'una altra manera...

En resum, som a set de gener i no sé què fer amb la bici... em complicarà el cap de setmana? em complicarà el retorn?

Arribaré tan cansat a Portland que potser hauré de començar prenent-me una setmana de vacances...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.