21 de gener, 2011

Molta música i el ciclobús

Ahir em varen convidar al COMBO que en Peter (el veí del davant, germà de la Sanya que em va oferir una mostra de les seves habilitats violinístiques) i dos companys més de música, junt amb dos professors i un exalumne, feien per presentar els seus progressos. De qualitat i de gran futur:


Em va servir per veure com s'organitza una societat passada per l'aigua. Potser perquè m'estic movent entre gent de classe mitjana, qui toca menys instruments en toca un parell, però tots tenen sempre compromisos per assajar o interpretar amb diferent gent segons els diferents instruments. ¿Serà per això que plou sempre? I fan d'aquestes presentacions tot un acte social. Les famílies dels aprenents (molt dignes, insisteixo) endolceixen la sessió duent tota mena de pastissos casolans o de marca i begudes. En Vincent (el pare del Peter) em va confessar que, quan l'organitzadora principal va enviar un correu demanant a tots els músics que fessin alguna aportació, el pianista fa oferir generosament la seva mother-in-law. Per assegurar-se que l'entenia, em va demanar si sabia què significa i li vaig contestar que sí, que la sogra és el principal motiu pel qual els països civilitzats prohibeixen la poligàmia.

I el nom de ciclobús fa justícia a l'equipament que tots els autobusos de l'àrea metropolitana de Portland tenen al morro per poder dur dues bicicletes:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.