12 de gener, 2011

Multiculturalitat

Farden molt de ser multiculturals, però et compres un mòbil i no tens manera ni de posar accents... He provat d'enviar algun SMS però sembla que el que prometia la publicitat sobre SMS il·limitats no deu ser cert. El que sí que sembla que funciona és la recepció de GMAIL al mòbil. Doncs, crec que aquesta és la via més àgil per comunicar-me amb vosaltres, car m'acompanya arreu.

Si rebeu algun missatge sense accents, la culpa és dels ianquis (de fet, encara no he trobat la coma...), però consoleu-vos imaginant com flipo amb un ANDROID com aquest per 155 dòlars

http://www.virginmobileusa.com/cell-phones/samsung-intercept-phone.jsp

i 20 euros mensuals de tarifa amb tot inclòs excepte la veu, limitada a 300 minuts mensuals:

http://www.virginmobileusa.com/cell-phone-plans/beyond-talk-plans.jsp

El que m'ha sorprès és que no té SIM, de manera que em sembla que un cop a BCN no el podré emprar per les bones, però és lliure i l'hauria de poder passar a alguna forma de pla. Tinc quasi deu setmanes per esbrinar-ho.

I no patiu, que ja m'he baixat una aplicació gratuïta per escoltar el PUYAL des de les 12 (GMT -5).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.