02 de gener, 2011

Preparant el salt

Bé, ja som al 2011. Si abans del dia 10 m'arreglen el JFK de Nova Iorc (o era pernil dolç?), el dia onze el dedicaré a instal·lar-me, però per al dotze ja tinc previst estrenar els actes públic que formaran part de la meva immersió. El Michael i la Lynn, tement que anés de veres allò d'apuntar-me a una religió cada dia per fer vida social, m'han passat els vincles de dues agendes que estrenaré la mateixa setmana.

El dia 12, a les 19h em deixaré explicar Designing for Environment and Community (Through the Portland Plan – Inspiring Communities Series we will learn about how other cities are tackling economic development, community health, education and equity. We’ll also be exploring how to create complete communities and make the most of our natural systems. Listen to some innovative ideas from the world's best and brightest thinkers, a panel of local experts and your fellow Portlanders. Have your questions ready!) i el 13 a les 12:00 PM escoltaré Sydney Carlson, Flute a la pdx.

Però abans he d'aconseguir tancar la maleta...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.